ProSight Specialty Insurance is een moderne eigendoms- en ongevallenverzekeringsmaatschappij die zich richt op de behoeften van nichebedrijven. Toen het bedrijf in de zomer van 2019 naar de beurs ging, had het een duidelijke communicatie- en media outreach-strategie nodig om haar merk te beheren.

Op dat moment had het bedrijf echter een zeer nieuw en klein communicatieteam. Ze vertrouwden op de middelen en expertise van Cision om hen te helpen hun verschillende doelgroepen te bereiken, en de impact uitgebreid te meten en te monitoren.

Dit succesverhaal laat zien hoe ProSight gebruik maakte van de uitgebreide mediamonitoring- en meettools van Cision, samen met de persdistributies via PR Newswire en de database met mediacontacten, om:

  • De resultaten van hun inspanningen te kunnen kwantificeren.
  • Het noodzakelijke inzicht te verkrijgen om hun klanten beter van dienst te kunnen zijn.
  • Een raamwerk op te zetten voor hun PR-strategie voor 2021.

 

.

We hebben niet alleen betere YOY-mediaresultaten gezien, maar we hebben die resultaten ook bereikt terwijl we aanzienlijke (zescijferige) besparingen hebben kunnen genereren.

Joe Hathaway

Directeur Corporate Communicatie, ProSight Specialty Insurance